Kinderkleding kopen was nog nooit zo makkelijk

 

Kleren kopen voor kinderen is over het algemeen geen pretje. Vaak willen deze lieve kleine schattige peuters hun duivelse kant laten zien op het moment dat ze de drempel  van een kledingwinkel overstappen. Niet alleen willen ze zich vaak met geen mogelijkheid in de kleertjes wringen, hoe leuk deze ook mogen zijn, vaak loopt het uit op ruzie waarbij de ouders minachtend aan worden gekeken als het kind in huilen uitbarst.

Om deze situaties te voorkomen zijn er verschillende bedrijven die een kinderkleding applicatie hebben ontworpen. Deze applicaties zijn op vrijwel elke smartphone, een mobiele telefoon met veel computer mogelijkheden, te downloaden.

Een goed voorbeeld van is de DIESEL Kid Dress Up app.  Ouders kunnen gewoon op de bank kledingstukken uit de nieuwste collectie van diesel kiezen. Het werkt als volgt, als eerste is het de bedoeling dat je een foto upload van je kind. Deze afbeelding wordt zichtbaar in het scherm, vervolgens kun je deze kleren over het scherm laten ‘slyden’ en bekijken welke kleding uw kind het beste staat. Vervolgens kan de foto worden opgeslagen en tevens worden gedeeld en is de kleding direct vanuit de mobiel te koop. Voor meer informatie bezoek: Diesel.com

Naast Diesel maakt ook de H&M gebruik van speciale applicaties. Zo hebben ze special voor de android telefoon een applicatie ontwikkeld per dag 3 speciale aanbiedingen weergeeft. Deze aanbiedingen zijn alleen beschikbaar voor gebruikers van deze applicatie. De werking is als volgt, download de app via de bijbehorende android appstore. Vervolgens wordt de application geopend, het toestel vraagt om deze te schudden. Na het schudden gaat de telefoon trillen en wordt de aanbieding via het scherm weergegeven, vervolgens kunt u kiezen om van de aanbieding gebruik  te maken of nog een keer te willen schudden voor een andere aanbieding. Daarnaast kunt u ook  nieuwe collecties online kijken, leuk voor u maar ook voor uw kinderen.

 

Tags: , ,

 

Reacties zijn gesloten

Sorry, maar je kunt geen reacties achter laten voor dit bericht.